Un Nadal tranquil, asolellat i amb algunes boires

Publicat el 25 de desembre de 2006 a les 09:16
 
Dilluns, 25 de desembre
 
Estat del cel: 
domini de l'ambient assolellat en general, amb alguns intervals de núvols alts i mitjans a la meitat sud del país que al llarg del matí tendiran a disminuir. A partir de migdia quedarà serè o poc ennuvolat en general, tret de la meitat oest de la Depressió Central on es mantindran les boires que deixaran el cel molt ennuvolat.
Precipitacions: 
no se n'esperen.
Temperatures: 
les màximes seran més altes en general, tret de Ponent on no experimentaran grans canvis; oscil·laran entre 8 i 13 graus al Pirineu, Prepirineu i Depressió Central, tot i que a punts de Ponent afectats per la boira no s'arribarà als 3 graus, i entre 12 i 16 graus al litoral i Prelitoral.
Visibilitat: 
bona en general, amb boires o boirines a valls i fondalades que localment seran persistents a punts de la Depressió Central.
Vent: 
fluix i de direcció variable amb domini del component nord. Al litoral predominarà el gregal que localment bufarà amb cops moderats, tret de l'Empordà on bufarà tramuntana moderada i les terres de l'Ebre on bufarà mestral moderat que tindran tendència a afluixar al llarg del dia.
Estat del mar:
Costa Brava:
bufarà tramuntana moderada al nord del cap de Begur, mentre que a la resta bufarà fluix amb cops moderats de component nord.
Forta maror a maror. Mar de fons del nord-est.
Costa Central:
bufarà de component nord fluix amb cops moderats.
Forta maror a maror. Mar de fons del nord-est.
Costa Daurada:
bufarà mestral moderat al sud del cap de Salou amb tendència a afluixar durant el dia. A la resta bufarà de component nord, fluix amb cops moderats.
Forta maror a maror. Mar de fons del nord-est.