[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FrJaKDjmLek[/youtube]
Ada Colau ha tornat a parlar de la seva bisexualitat. Ja ho havia explicat al programa Sálvame de Telecinco, però en aquesta ocasió ho ha fet d’una manera més oberta i distesa, en una entrevista a Devermut, un canal de Youtube centrat en els drets de les persones LGTBI i adreçat al jovent.
A preguntes de les presentadores i dels usuaris, l’alcaldessa de Barcelona s’ha autoqualificat amb un “5” a l’escala que va del zero al 10, on el 10 significa ser totalment heterosexual i el zero, completament homosexual. Colau ha explicat que havia tingut nòvies i que mai se n’havia amagat.
“Sempre que m’ho han demanat ho he explicat. El que és important és la naturalitat, em van preguntar i venia a cuento”, ha argumentat.
Colau creu que si hagués fet públiques les seves preferències sexuals abans de les eleccions també hauria guanyat. “Barcelona és una ciutat moderna”, ha defensat.
VÃDEO Ada Colau parla obertament de la seva bisexualitat
Societat
L’alcaldessa se sotmet a una entrevista distesa en un canal de Youtube
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
28 de maig de 2018 a
les 11:15
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
