[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FrJaKDjmLek[/youtube]
Ada Colau ha tornat a parlar de la seva bisexualitat. Ja ho havia explicat al programa Sálvame de Telecinco, però en aquesta ocasió ho ha fet d’una manera més oberta i distesa, en una entrevista a Devermut, un canal de Youtube centrat en els drets de les persones LGTBI i adreçat al jovent.
A preguntes de les presentadores i dels usuaris, l’alcaldessa de Barcelona s’ha autoqualificat amb un “5” a l’escala que va del zero al 10, on el 10 significa ser totalment heterosexual i el zero, completament homosexual. Colau ha explicat que havia tingut nòvies i que mai se n’havia amagat.
“Sempre que m’ho han demanat ho he explicat. El que és important és la naturalitat, em van preguntar i venia a cuento”, ha argumentat.
Colau creu que si hagués fet públiques les seves preferències sexuals abans de les eleccions també hauria guanyat. “Barcelona és una ciutat moderna”, ha defensat.
VÃDEO Ada Colau parla obertament de la seva bisexualitat
L’alcaldessa se sotmet a una entrevista distesa en un canal de Youtube
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2018 a les 11:15
Et pot interessar
-
Societat Detenen a dos lladres que intentaven robar en una joiera de Sarrià disfressats de dona
-
Societat La tasca del projecte lingüístic Xerrem Junts: «Quan arribes a un país estranger, el primer és integrar-se, per això, estic aprenent català»
-
Societat Activistes pro-Palestina recorden a Barcelona els 18.000 infants morts a Gaza
-
Societat El veïnat de Gràcia treballa a contrarellotge per enllestir els guarnits dels carrers
-
Societat Objectiu «expats»: la via no convencional de l'Ateneu per fer que els nouvinguts parlin català
-
Societat Retards de 20 minuts als Regionals sud per un tren avariat a l'estació de Bellvitge