[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FrJaKDjmLek[/youtube]
Ada Colau ha tornat a parlar de la seva bisexualitat. Ja ho havia explicat al programa Sálvame de Telecinco, però en aquesta ocasió ho ha fet d’una manera més oberta i distesa, en una entrevista a Devermut, un canal de Youtube centrat en els drets de les persones LGTBI i adreçat al jovent.
A preguntes de les presentadores i dels usuaris, l’alcaldessa de Barcelona s’ha autoqualificat amb un “5” a l’escala que va del zero al 10, on el 10 significa ser totalment heterosexual i el zero, completament homosexual. Colau ha explicat que havia tingut nòvies i que mai se n’havia amagat.
“Sempre que m’ho han demanat ho he explicat. El que és important és la naturalitat, em van preguntar i venia a cuento”, ha argumentat.
Colau creu que si hagués fet públiques les seves preferències sexuals abans de les eleccions també hauria guanyat. “Barcelona és una ciutat moderna”, ha defensat.
VÃDEO Ada Colau parla obertament de la seva bisexualitat
L’alcaldessa se sotmet a una entrevista distesa en un canal de Youtube
ARA A PORTADA
-
De la «conquesta» al referèndum per continuar al Regne Unit: el fil roig entre Catalunya i Gibraltar Pep Martí i Vallverdú
-
-
«No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa? Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament Sara Escalera
-
Primer pas per als pressupostos de 2026: el Govern fixa el sostre de despesa en 40.524 milions d'euros Bernat Surroca Albet
Publicat el 28 de maig de 2018 a les 11:15
Et pot interessar
-
Societat Denuncien que treballadors de Carrefour va agredir dos activistes que es manifestaven contra la complicitat amb Israel
-
Societat El temps d'aquest dimecres 3 de setembre: cel assolellat i ambient càlid
-
Societat Atac vandàlic contra la botiga del Barça pels patrocinis del club amb el Congo i Spotify
-
Societat Una esllavissada de terra arrasa tot un poble al Sudan i deixa mil morts
-
Societat Salses, la porta dels Països Catalans
-
Societat Un 22% més de violacions i un 45% menys d'assassinats a Catalunya el 2025