[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FrJaKDjmLek[/youtube]
Ada Colau ha tornat a parlar de la seva bisexualitat. Ja ho havia explicat al programa Sálvame de Telecinco, però en aquesta ocasió ho ha fet d’una manera més oberta i distesa, en una entrevista a Devermut, un canal de Youtube centrat en els drets de les persones LGTBI i adreçat al jovent.
A preguntes de les presentadores i dels usuaris, l’alcaldessa de Barcelona s’ha autoqualificat amb un “5” a l’escala que va del zero al 10, on el 10 significa ser totalment heterosexual i el zero, completament homosexual. Colau ha explicat que havia tingut nòvies i que mai se n’havia amagat.
“Sempre que m’ho han demanat ho he explicat. El que és important és la naturalitat, em van preguntar i venia a cuento”, ha argumentat.
Colau creu que si hagués fet públiques les seves preferències sexuals abans de les eleccions també hauria guanyat. “Barcelona és una ciutat moderna”, ha defensat.
VÃDEO Ada Colau parla obertament de la seva bisexualitat
L’alcaldessa se sotmet a una entrevista distesa en un canal de Youtube
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 28 de maig de 2018 a les 11:15
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça