"Bitxo". "Filla de p...". "Estarà per la nit a Sálvame". Aquestes són algunes de les frases que va pronunciar un jutge que instrueix el cas d'una dona que ha denunciat per maltractament psicològic, amenaces i coaccions el seu exmarit. El vídeo de la sala de vistes segueix gravant després de la sessió perquè, tal com informa la cadena SER, que també ha publicat les imatges, no van aturar el programa de gravació per un descuit.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=unZcgZpmazI[/youtube]
"Veuràs el discurs que s'emportarà quan vegi que ha de donar els fills al pare". Aquesta és una altra de les afirmacions que s'escolten en la conversa del magistrat, en la qual també hi participa la fiscal i la lletrada major de l'administració de justícia.
La víctima denuncia el magistrat per burlar-se d'ella i demana la intervenció del Consell General del Poder Judicial perquè considera que, davant aquest tipus d'afirmacions, no tindrà un judici just i remarca falta d'imparcialitat i animadversió cap a ella per part del jutge.
VÃDEO «Bitxo, filla de p...»: un jutge humilia una víctima de violència masclista
La víctima denuncia el magistrat per burlar-se d'ella i demana la intervenció del Consell General del Poder Judicial
ARA A PORTADA
-
Llogar un pis a Catalunya és un 11% més car que fa un any: així varia el preu per ciutats Lluís Girona Boffi
-
-
El Consell de Garanties, en contra del decret llei per ajornar la pujada de la taxa turística Redacció
-
La Unió Europea multa Glovo amb 329 milions per formar un càrtel per controlar el sector del delivery Marc Orts i Cussó
-
Publicat el 04 d’octubre de 2018 a les 07:03
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 3 de juny: calma abans d'un breu canvi de temps
-
Societat Les escoles també es mobilitzen pels enderrocs i desnonaments a Vallcarca
-
Societat Capturen una serp prop d'un parc infantil a Barcelona
-
Societat Qui rebrà l'alerta per risc químic aquest dimecres 4 de juny?
-
Societat Les universitats catalanes, les millors per estudiar ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques
-
Societat Una universitat catalana és la millor de l'Estat, segons el rànquing mundial