[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1IAS8gZY8vQ[/youtube]
Els Mossos d'Esquadra van detenir el 3 de març passat un lladre multireincident relacionat amb quatre robatoris amb violència i intimidació en establiments comercials del districte de Nou Barris de Barcelona. El pispa, de 43 anys i nacionalitat espanyola, actuava amb un tornavís, un tros de vidre trencat o un ganivet per intimidar els treballadors dels comerços, i també els amenaçava amb el fet que els podria contagiar la sida.
El lladre va perpetrar a finals de gener i en només quatre dies fins a quatre robatoris a dues drogueries, un forn de pa i una farmàcia de Nou Barris, sostraient els diners de la caixa registradora de tots els establiments.
Un cop els investigadors van aconseguir identificar a l'autor, els esforços es van centrar a enxampar-lo, ja que es tractava d'una persona amb molta mobilitat geogràfica. Per aquest motiu, la investigació continua oberta per esclarir la seva possible participació en altres atracaments comesos a Barcelona i altres municipis de l'àrea Metropolitana. El detingut va passar a disposició judicial ahir divendres i el jutge va decretar el seu ingrés a presó.
VÃDEO Detingut un lladre que atracava amb un tornavís o un ganivet i amenaçava de contagiar la sida
Els Mossos el relacionen amb quatre robatoris a finals de gener al districte de Nou Barris de Barcelona

- El lladre atracant -
- ANC
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2021 a les 12:47
Et pot interessar
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»
-
Societat El Govern reivindica la conquesta de drets LGTBI+ contra qui vol «tornar a la negra nit»
-
Societat Què és la meningitis vírica, la infecció que pateix Aitana Bonmatí?
-
Societat «Ens vam casar quan es va legalitzar el matrimoni igualitari perquè hem de fer servir els drets que conquerim»
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament