[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1IAS8gZY8vQ[/youtube]
Els Mossos d'Esquadra van detenir el 3 de març passat un lladre multireincident relacionat amb quatre robatoris amb violència i intimidació en establiments comercials del districte de Nou Barris de Barcelona. El pispa, de 43 anys i nacionalitat espanyola, actuava amb un tornavís, un tros de vidre trencat o un ganivet per intimidar els treballadors dels comerços, i també els amenaçava amb el fet que els podria contagiar la sida.
El lladre va perpetrar a finals de gener i en només quatre dies fins a quatre robatoris a dues drogueries, un forn de pa i una farmàcia de Nou Barris, sostraient els diners de la caixa registradora de tots els establiments.
Un cop els investigadors van aconseguir identificar a l'autor, els esforços es van centrar a enxampar-lo, ja que es tractava d'una persona amb molta mobilitat geogràfica. Per aquest motiu, la investigació continua oberta per esclarir la seva possible participació en altres atracaments comesos a Barcelona i altres municipis de l'àrea Metropolitana. El detingut va passar a disposició judicial ahir divendres i el jutge va decretar el seu ingrés a presó.
VÃDEO Detingut un lladre que atracava amb un tornavís o un ganivet i amenaçava de contagiar la sida
Societat
Els Mossos el relacionen amb quatre robatoris a finals de gener al districte de Nou Barris de Barcelona
- El lladre atracant -
- ANC
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2021 a
les 12:47
Et pot interessar
-
Societat
La marxa multitudinària per l’habitatge de Madrid exigeix una vaga general i carrega contra Junts
-
Societat
Ajornada a dilluns la manifestació per l'habitatge per les pluges
-
Societat
La nova llei de l'Escola d'Administració Pública prioritza la captació de talent jove
-
Societat
De migrar des de Gàmbia a ser campió d'Espanya amb el guiatge de l'entrenador: «El gimnàs és casa meva»
-
Societat
Centenars de persones reclamen una vaga general per l’habitatge després de la caiguda dels decrets
-
Societat
El català també necessita un lloc on viure
