ARA A PORTADA
Publicat el
06 de setembre de 2014 a
les 19:07
La pedregada d'aquesta tarda al nord d'Osona ha creat situacions de gran risc d'accidents a la carretera C-17, quan alguns conductors han decidit aturar-se de qualsevol manera dins dels túnels o sota dels ponts per protegir-se de la fenomenal tempesta.
Al túnel de Sant Quirze de Besora, pels volts de les sis de la tarda, hi havia vehicles aturats en direcció sud en els dos carrils, mentre els qui volien continuar avançant tot i la gran tempesta havien de fer la ziga-zaga, mirant de no atropellar les persones que n'havien baixat.
Un altre punt de màxima perillositat, causada també per la imprudència de conductors acovardits o delerosos de protegir els seus turismes, s'ha produït durant una bona estona als ponts de la zona d'Orís. Fins a quatre fileres de vehicles, posats de costat, ignorant els carrils marcats a terra, han volgut aprofitar els pocs metres de protecció que els oferien els ponts per resguardar-s'hi a sota. Mentrestant, els vehicles que baixaven pel carril esquerre es trobaven amb la ruta bloquejada, enmig d'un visbilitat quasi nul·la, entre l'aigua i la pedra de dimensions com un ou de gallina. Afortunadament, per ara no es té notícia de cap accident greu.
Et pot interessar
-
Societat
Un estudi català descobreix un medicament que millora la supervivència de la fibrosi pulmonar idiopàtica
-
Societat
Mor el cinquè sensesostre a Badalona des d'inicis de 2026
-
Societat
Pere Macias: «La inversió a Rodalies s’ha de mantenir durant dues dècades per compensar la desinversió»
-
Societat
Barcelona diu adeu a una discoteca emblemàtica de la nit del rock
-
Societat
Eduard Sallent s'incorpora a una consultora europea d'estratègia i intel·ligència
-
Societat
Rodalies continuarà sent gratuït fins al 31 de març
