Microsoft compra LinkedIn per 23.000 milions d'euros

La xarxa social de perfils professionals mantindrà la seva marca i continuarà amb Jeff Weiner com a CEO

Publicat el 13 de juny de 2016 a les 13:39
Aquest dilluns s'ha anunciat l'adquisició de LinkedIn per part de Microsoft en una operació d'uns 23.000 milions d'euros, i en la que la xarxa social de perfils professionals mantindrà la seva pròpia marca i independència.

L'operació posa èmfasi en el sector professional, per a eines d'ofimàtica, anàlisi de negocis i relacionades amb la vida professional dels usuaris, i sembla orientada a una millora de les possibilitats a nivell de xarxes socials de les eines de Microsoft a la vegada que LinkedIn s'integra amb eines que poden ser interessants pel seu àmbit.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-89PWn0QaaY[/youtube]
En declaracions que la companyia de Redmond ha publicat al seu compte de YouTube, el CEO de Microsoft Satya Nadella ha explicat que és un usuari actiu de LinkedIn, també ha destacat que el fet que la xarxa social tingui com a objectiu l'entorn professional pot contribuir també al creixement d'eines destinades a aquest sector, com Office 365 o Dynamics.

El CEO de LinkedIn, Jeff Weiner, ha posat en valor la relació amb Microsoft i la combinació de la seva infraestructura al núvol amb la xarxa de la que disposa LinkedIn per poder canviar la manera de treballar.