Aquest dimecres, 14 de desembre, ha obert les portes el nou hipermercat Esclat, del Grup Bon Preu, que està situat a la carretera de Vic de Manresa. Es tracta del primer hipermercat Esclat a la capital del Bages i del segon establiment del Grup Bon Preu en aquesta localitat, en la qual ja hi havia un supermercat Bonpreu al barri de la Font dels Capellans. Amb l'obertura d'aquest nou Esclat, l'empresa ja en comptabilitza 46 arreu de Catalunya.
La construcció de l'establiment, que té 2.400 metres quadrats i disposa de 250 places d'aparcament repartides en dos pisos, ha suposat, per a la companyia, una inversió de 9,6 milions d'euros. L'hipermercat, a més, s'ha construït assegurant-ne un bon aïllament per evitar pèrdues tèrmiques i compta amb un sistema d'il·luminació d'última generació per a reduir el consum energètic.
Per al nou Esclat Manresa s'han contractat 76 persones de manera indefinida i 10 temporalment.
El Grup Bon Preu obre un hipermercat Esclat a la carretera de Vic
Compta amb una superfície de 2.400 metres quadrats
Ara a portada
Publicat el 14 de desembre de 2016 a les 09:24
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible