El Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària, tinguda el dia 11 de maig de 2016, aprovà les Bases reguladores de la convocatòria per a la contractació laboral temporal de socorrista aquàtic, per a les piscines municipals durant l’estiu de 2016, i anunciar simultàniament la convocatòria de concurs.
El nombre de socorristes a contractar dependrà de les necessitats del servei.
Les tasques a realitzar són les següents: Vigilància, atenció, detecció i prevenció d’accidents.
Fer complir la normativa de règim intern, sempre que estigui especificada i a la vista dels usuaris, en compliment del que estableix el Decret 95/2000, de 22 de febrer.
Col∙laborar en les següents tasques: anàlisi de l’aigua, passar el caça papallones, control d’usuaris, control i endreça de material i neteja de la instal∙lació (repàs del sòl de platja de la piscina i, insectes i brossa de l’aigua de la piscina), sempre i quan no interfereixi en la seva tasca principal de socorrista.
La contractació laboral serà de caràcter temporal, mitjançant contracte d’obra o servei determinat, i el període serà del 23 de juny de 2016 a l’11 de setembre de 2016.
Simultàniament, El Ple de l’Ajuntament, en la mateixa sessió ordinària, aprovà les bases reguladores de la convocatòria per a la contractació laboral temporal d’una plaça de taquiller/a per a les piscines municipals durant l’estiu de 2016, i anunciar simultàniament la convocatòria de concurs.
Les tasques a realitzar són les següents: Control diari de caixa. Atenció al públic. Inscripcions i control d’inscrits a les activitats. Control d’accés d’usuaris i del compliment de normativa dels menors d’edat. Gestió del bar Manteniment i neteja de la piscina i entorn. Altres tasques pròpies del lloc de taquiller/a.
La contractació laboral serà de caràcter temporal, mitjançant contracte d’obra o servei determinat i el període serà del 23 de juny de 2015 a l’11 de setembre de 2016 de dilluns a diumenge.
Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives han de presentar en el Registre d’entrades de l’Ajuntament de Sant Llorenç de Morunys (carrer Josep Cirera, número 1, 25282. Telèfon 973 4920 050, horari de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores) una sol∙licitud en el model oficial i normalitzat que es facilitarà gratuïtament a les dependències municipals i a la Pàgina web: http://www.santllorens.ddl.net adreçada a l’Alcalde President de l’Ajuntament, de conformitat amb el que disposa l’article 38 de la Llei del règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú (en endavant LRJPAC), sens perjudici dels altres mitjans previstos a la norma.
El termini per a la presentació d’instàncies és de 20 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província. Les Bases es publicaran al Tauler d’edictes de l’Ajuntament i a La pàgina web municipal (http://www.santllorens.ddl.net).