
Des de fa uns dies l ’Ajuntament de la Coma i la Pedra té en marxa una nova pàgina web municipal, www.comapedra.cat . L’alcalde, Marc Escarré explica que el lloc web "s’ha renovat completament per oferir una millora de l’accessibilitat i més serveis al ciutadà i als visitants que vulguin conèixer el municipi”.
Està adaptada per a ser accessible des de qualsevol dispositiu mòbil i està integrada amb la nova seu electrònica de l’Ajuntament de la Coma i la Pedra de manera que es poden fer diversos tràmits municipals on line sense necessitat d’anar físicament a les oficines del consistori. A més, ofereix tota la informació municipal amb notícies, agenda i accés a enllaços i serveis d’interés. El nou portal ha estat possible gràcies al suport de la Diputació de Lleida.
Escarré recorda “la importància que té el poder estar millor informat, així com poder realitzar gestions per mitjà d’aquestes plataformes, el que facilita i millora l’accés dels ciutadans als tràmits i gestions municipals”.
A més, cal descatacar la informació de promoció turística de la nova web. “El visitant pot trobar informació sobre la zona des de les fires i festes, rutes, punts d’escalada, on trobar barrancs i llocs per practicar l’espeologia, on practicar bicicleta de muntanya o parapent, etc” explica l’Alcalda. I afegeix que “per un municipi com el nostre, on el turisme és bàsic, és important disposar d’una web completa i actualitzada”.