El passat dissabte dia 19 de febrer a les 9 del vespre es va celebrar al local de CDC/JNC del Solsonès la renovació de l'executiva comarcal de l'organització al Solsonès. L'assemblea va comptar amb la presència de la diputada al Parlament de Catalunya, Mireia Canals, dels caps comarcal i local de CDC a la comarca, Joan Solà i Ramon Solé, respectivament, amb la vicepresidenta de la JNC, Marta Pascal i el coordinador territorial de les Terres de Lleida, Antoni Postius.
Els militants van escollir per unanimitat Xavier Solà com a nou cap comarcal de la JNC a la comarca en substitució de Júlia Clotet, cap comarcal els últims 2 anys, ja que forma part, des del passat Congrés de la JNC, del Comitè Executiu Nacional.
Gerard Casals tornarà a ser el cap local de Solsona i Nina Alet repetirà com a Consellera Nacional. A més, Josep Maria Parcerissa també va ser escollit com a Conseller Nacional.
En els parlaments Clotet va agrair la feina de l'anterior executiva els últims dos anys i va remarcar "la gran activitat de la JNC a la comarca en els últims temps", remarcant "les ganes de treballar pels nostres pobles, per a la nostra comarca i pel nostre País".
Solà, va presentar els membres que formarien part de l'executiva comarcal i va agrair el compromís de tots ells envers la JNC. El nou president es va marcar com a objectius "consolidar la Lliga Comarcal de Botifarra, fer activitats per a la comarca, unir llaços amb les comarques veïnes i augmentar el nombre de militants".
Després va ser el torn del coordinador de les Terres de Lleida Antoni Postius, que va demanar que la JNC fos una "força clau" per a les municipals del maig tal i com ho va ser per a les passades eleccions al Parlament de Catalunya. I va agrair als militants del Solsonès la seva feina i la seva bona disposició amb l'organització.
Finalment va ser el torn de la vicepresidenta de la JNC, Marta Pascal, que a l'igual que Postius va remarcar el paper de la JNC a nivell municipal i va expressar que "la JNC té molta gent molt ben preparada per formar part de les llistes municipals" i va encoratjar als militants de la comarca i als assistents a l'acte a treballar per als nostres pobles i per a les nostres comarques.
La JNC del Solsonès renova la seva executiva
Xavier Solà serà el nou cap comarcal i Gerard Casals repetirà com a cap local
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de febrer de 2011 a les 07:17
Et pot interessar
-
Política Els diputats de Junts-Impulsem es troben al Tiurana per marcar els objectius del curs polític
-
Política El conveni laboral i la nova redistribució de vicepresidències passen pel Ple del Consell Comarcal del Solsonès d’aquest dijous
-
Política Aliança Catalana constitueix directiva comarcal al Solsonès, presidida per Roger Closa
-
Política L'Associació de Dones i Integració Sociocultural (ADIS) de Solsona contesta a Aliança Catalana
-
Política L'oposició qualifica el Pla municipal d'habitatge de «manca de rigorositat» i de «nyap»
-
Política Les inversions en instal·lacions esportives són les principals beneficiades de la modificació de crèdit d'aquest any