Són diverses les parròquies que s’han sumat a la proposta de la Missió Popular Parroquial, totes elles emprenen aquesta tasca d’evangelització amb una il·lusió renovada, amb goig i amb l’ànsia missionera d’arribar a les periferies.
Aquest cap de setmana ja comença a haver-hi propostes en vàries d’elles, destacant la que es fa a Solsona:
SOLSONA
24h de pregària a la Catedral de Solsona. Demà dissabte de les 10 del matí fins al diumenge a les 10 del matí.
Es tindrà la Catedral oberta 24 hores seguides perquè qui vulgui pugui entrar-hi i estar una estona amb Déu. Activitat gratuïta.
Cap de setmana de Missió Popular Parroquial a les parròquies del bisbat
Ara a portada
Publicat el 12 de febrer de 2016 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat L’Ajuntament de Solsona convoca dues places de taquiller/a per a les piscines municipals
-
Societat Dol al bisbat de Solsona per la mort del Papa Francesc
-
Societat La caminada popular de Pinell de Solsonès d'aquest any serà una circular de 12 km amb principi i final a la parròquia de Sallent
-
Societat Rescaten l'ocupant d'un vehicle que ha caigut al riu a Navès