Creu Roja vendrà roses solidàries per la Diada de Sant Jordi

Societat

Els beneficis obtinguts es destinaran als actes de celebració de Sant Jordi a les residències de gent gran del Solsonès

Publicat el 21 d’abril de 2016 a les 06:00


El proper 23 d’abril, en motiu de la Diada de Sant Jordi, Creu Roja El Solsonès disposarà d’un punt de venta de roses solidàries al carrer, situat entre el carrer Castell i el Passeig de Solsona.   
Els fons recollits es destinaran a l’activitat de Sant Jordi que la mateixa entitat organitza a les residències de gent gran de la comarca. Un equip de voluntariat es desplaça als centres residencials per celebrar la Diada amb els avis i àvies, als quals se’ls lliura personalment una rosa.  
Ja fa més de 5 anys que Creu Roja realitza aquesta activitat a la Residència Pere Màrtir Colomés de Solsona i des de l’any 2013 també a la Residència La Vall de Sant Llorenç de Morunys.  

 
Escull Solsona com la teva font preferida de Google