El programa «Signes del temps» fa un reportatge del Seminari Menor en Família

Publicat el 22 de març de 2016 a les 16:13
 

Aquest matí, un reporter i un càmera del programa religiós “Signes del temps” de TV3 han seguit els joves seminaristes del Seminari Menor en Família en les seves activitats.
Ja fa un temps que el director del programa va manifestar està interessat en fer un reportatge sobre els nois seminaristes i la seva vida en el Seminari Menor. Avui doncs han vingut a gravar el programa que s’emetrà d’aquí unes setmanes.
Al matí han entrevistat els nois, cadascun per separat i en diferents estances del seminari. Després els han acompanyat fins al Castellvell tot caminant; el Sr. Bisbe i Mn. Lluís Tollar, formadors del seminari, han estat amb ells.
En tornar de la petita excursió, els nois han assistit a classe de música amb Mn. Lluís Grifell i després han celebrat l’eucaristia en una petita capella del seminari.
Havent dinat, els tècnics del programa han marxat cap a Barcelona després de manifestar que havien estat molt contents d’haver pogut compartir el matí amb els nois.
En quan sapiguem el dia en què s’emetrà el programa ho comunicarem.