El Govern ha respost a la Fiscalia, via comunicat oficial, que l'únic responsable de l'obertura dels locals de participació de la consulta de demà és la pròpia Generalitat de Catalunya, que té per objectiu el de "garantir l'exercici de drets fonamentals com és el dret a la llibertat d'expressió i de la llibertat ideològica". El comunicat, l'executiu català considera que "no es pot demanar als voluntaris que s'identifiquin" perquè "res tenen a veure en aquesta autorització" i assegura que podran desenvolupar la seva tasca "amb total normalitat".
El Govern també recorda que ha demanat un aclariment al Tribunal Constitucional sobre l'abast de la suspensió que encara no ha estat respost per l'alt tribunal.
El Govern reclama tota la responsabilitat del 9-N
Una nota oficial de la Generalitat deixa clar que "no es pot demanar als voluntaris que s'identifiquin"
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de novembre de 2014 a
les 23:48
Actualitzat el
08 de novembre de 2014 a les
23:49
Et pot interessar
-
Política
Albert Nogueras d'ERC Vilalba, nou conseller comarcal al Vallès Oriental
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
-
Política
Els independents de Riells Som Equip presenten nou candidat
-
Política
La CUP comença «l'enquesta més gran» de Cardedeu
-
Política
Canvi de rumb: ERC Sant Celoni escull nou candidat per al 2027
-
Política
El PSC reivindica la transformació de Sant Celoni: «La vila duia 12 anys aturada»
