El Ple municipal reunit aquest dimecres en sessió extraordinària va aprovar la dedicació de l’alcalde i dels regidors i regidores de l’equip de govern i la retribució que rebran pel desenvolupament del càrrec que es manté igual que l’aprovat a l’anterior legislatura. El punt va comptar amb els vots a favor de CiU, PSC, ERC i ICV i els vots en contra de la CUP.
L’alcalde Francesc Deulofeu percebrà 43.200 euros anuals bruts per una dedicació assignada del 90% de la jornada i els 7 regidors i regidores de l’equip de govern percebran 12.000 euros anuals bruts per una dedicació parcial del 33,33% de la jornada.
El ple també va acordar que els membres de la corporació que no tinguin dedicació, ni exclusiva ni parcial, rebran les quantitats per assistència a les sessions dels òrgans col·legiats. Assistència a sessions del Ple 164,75 euros per sessió, assistència a sessions de la Junta de Govern Local 137,29 euros per sessió, assistència a sessions de la Comissió informativa 45,76 euros per sessió.
El ple aprova la dedicació i retribucions del consistori de Sant Celoni
L'alcalde cobrarà 43.200 euros bruts anuals per una dedicació del 90%, mentre que els regidors i regidores de l'equip de govern seran retribuïts amb 12.000 euros anuals bruts
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2015 a les 13:20
Et pot interessar
-
Política «El nostre projecte és transformar Sant Celoni i posar-lo en marxa»
-
Política Sant Celoni: govern del PSC i l'Alternativa amb obres a l'espai públic i nous equipaments
-
Política La Festa de la Rosa del PSC a Sant Celoni aplega 150 persones
-
Política La CUP Vallgorguina denuncia «poca transparència» del govern municipal en el darrer ple
-
Política El líder de Junts Campins renuncia a l'alcaldia i Imma Font d'ERC continuarà en el càrrec
-
Política Sant Hilari uneix forces per defensar el català