Aquesta setmana ERC i el PSC de Llinars del Vallès han arribat a un acord conjunt per crear una mesa local per a l'ocupació. La mesa estarà formada per representants de l'Ajuntament, empresaris, comerciants i treballadors amb un objectiu únic: crear ocupació a Llinars del Vallès.
La creació d'ocupació és des de fa anys una prioritat per l'Ajuntament de Llinars, i s'han dedicat recursos i esforços en aquest sentit. S'han creat espais industrials, s'ha ampliat el Servei Local d'Ocupació i s'han incrementat els cursos i tallers dirigits a les persones desocupades.
La mesa proposa un àmbit de col·laboració estable entre l'administració i els agents econòmics de Llinars per fomentar la creació de llocs de treball. Un nou espai que permet fer un salt endavant en aquest àmbit i ampliar la perspectiva del que ja és una prioritat local. Ara cal un nou impuls, i per això es constitueix la mesa local per l'ocupació, fruit de l'acord entre els grups municipals d’ERC i PSC.
Per tots dos partits la lluita contra les desigualtats i contra la crisi econòmica és una preocupació. Per això la creació d'ocupació és una prioritat amb la que hi volem continuar fent front de manera decidida i immediata a la situació de falta d'ocupació, i millorar l'ocupabilitat de les persones.
Els propers passos a seguir serà presentar la proposta als diferents grups municipals, per sumar-hi més aportacions i acabar aprovant per plenari aquesta Mesa i tot seguit a principis d'any posar-la a funcionar.
ERC i PSC de Llinars del Vallès acorden crear una mesa local per a l’ocupació
Política
L’objectiu d’ambdós partits és promoure una ocupació estable i de qualitat
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tres pobles del Montseny recullen més de 20.000 euros per Veneçuela Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat 500 bosses de brossa al dia: pobles del Montseny diuen «prou» a l'incivisme Bernat Castanyer
-
Societat Breda estrena la primera benzinera de la seva història: «Ha estat una aventura» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
21 de novembre de 2016 a
les 14:39
Et pot interessar
-
Política
ERC reforça l'executiva local de Sant Celoni i la Batllòria
-
Política
Aliança Catalana desembarca a Sant Celoni
-
Política
El Baix Montseny consolida la política lingüística: «El català és una prioritat»
-
Política
La CUP de Cardedeu anuncia candidat pel 2027: «Som en un moment decisiu»
-
Política
Albert Nogueras d'ERC Vilalba, nou conseller comarcal al Vallès Oriental
-
Política
La visita de José Montilla a Sant Celoni reobre la tensió amb els independentistes de la Batllòria
