Ple a l`Ajuntament d`Hostalric Foto: LSCEl consistori Hostalriquenc va aprovar anit el pressupost per al 2014 que ascendeix a 3.803.755 euros, la qual cosa representa un 4,01% menys que l’aprovat en l’exercici 2013. La proposta va tenir 8 vots favorales de CiU (6), PSC (1) i ICV (1) i l'abstenció d'ERC (2) que justifiquen per no augmentar-se la partida destinada als pressupostos participatius.
Pel que fa a les inversions previstes, aquestes tenen una previsió de 535.654 euros, és a dir, un 8,92% menys que l’any passat. Els projectes que rebran més inversió durant aquest 2014 seran la millora del centre de visita i acolliment del Castell d’Hostalric (que entra a la Fase II), amb una aportació de 342.138 euros, i els pressupostos participatius, que rebran 25.00 euros de la partida d’inversions i 5.000 euros més des de la partida de Cultura.
Pel que fa a la situació financera de l’Ajuntament, destaca la reducció de l’endeutament ja que s’han anat liquidant crèdits i, en canvi, no se n’han adquirit de nous. Així, el deute viu per aquest any serà del 31%, dada que segueix la tendència dels darrers anys de reducció d’aquesta ràtio.
