Llinars del Vallès ja ha posat en marxa La Nau, un espai polivalent que s’ha adaptat per poder-hi fer entrenaments esportius i que, alhora, serveix d’espai d’emmagatzematge municipal. La instal·lació, ubicada al polígon Collsabadell, està pensada perquè les entitats esportives de Llinars que fan la seva activitat als pavellons municipals puguin dur-hi a terme les sessions d’entrenament.
L’equipament està pensat dur-hi a terme activitats relacionades amb una gran varietat d’esports. De moment s’hi faran entrenaments de gimnàstica rítmica, patinatge artístic, voleibol i bàsquet. Es tracta d’una instal·lació que veu la llum després de mesos de treball conjunt entre l'alcaldia, la regidoria d’Esports i les diverses entitats i clubs esportius municipals implicats.
El regidor d’Esports de l'Ajuntament, Gabriel Garcia-Miguel, ha valorat molt positivament l'obertura de l'espai polivalent i ha destacat que es tractava d'una de les fites principals del govern municipal. “Es compleix un objectiu prioritari d’aquest mandat: disposar d’un espai polivalent que permeti a les entitats esportives ampliar les seves hores d’entrenament i que aquestes siguin de més qualitat”, ha declarat.

