Els australians AC/DC actuaran el 29 de maig del 2015 a l'Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona dins de la gira de presentació del seu últim disc, 'Rock or Bust', publicat recentment.
L'àlbum que presentaran és el dissetè de la seva carrera i també el primer sense el guitarrista fundador del grup, Malcom Young, temporalment desvinculat de la banda per motius de salut. AC/DC no publicava material nou des de l'any 2008 ('Black ice'), i la seva darrera gira data del 2010. Amb aquest nou 'tour', el grup celebrarà 40 anys llargs de trajectòria.
AC/DC actuarà a l'Estadi Olímpic Lluís Companys el 29 de maig de 2015
El grup australià hi presentarà el nou disc, 'Rock or Bust'
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2014 a
les 18:51
Et pot interessar
-
Cultura Calella de Palafrugell recupera «El meu avi» a la Cantada d'Havaneres un any després de la polèmica
-
Cultura
«Google em va amenaçar per una peça que vaig fer»
-
Cultura
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Cultura
Barcelona celebra 50 anys de la fi de la dictadura amb un «bombardeig» de poemes sobre la Catedral
-
Cultura
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de juny
-
Cultura
Més que un fenomen astronòmic: la història cultural dels eclipsis solars
