L'actiu Carrie Fisher (1956), coneguda pel seu paper a Star Wars, ha patit un infart durant un vol cap a Los Angeles i es troba hospitalitzada, segons informa el canal de notícies NBC.
La policia de l'aeroport ha confirmat que els serveis d'emergència s'han desplaçat fins a l'interior de l'aeronau per atendre l'actriu. D'acord amb diversos mitjans de Los Angeles, l'artista Anna Anka, que viatjava al mateix avió, ha explicat que Fisher ha deixat de respirar i que un doctor ha intervingut ràpidament.
Fisher, filla del cantant Eddie Fisher i de l'actriu Debbie Reynolds, va interpretar un dels seus primers papers a la gran pantalla a la mítica pel·lícula Shampoo (1975). La fama, però, no li va arribar fins dos anys més tard amb el seu paper de Leia a La guerra de las galaxias, interpretació que va repetir a El Imperio contraataca (1980), El retorno del Jedi (1983) i, 32 anys després, a El Despertar de la Fuerza (2015).
Carrie Fisher, la princesa Leia d'«Star Wars», pateix un atac de cor
L'actriu ha estat atesa dins l'avió on viatjava i traslladada a l'hospital
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de desembre de 2016 a les 22:08
Et pot interessar
-
Cultura
Cinc llibres de persones exitoses que t'inspiraran a aconseguir les teves fites
-
Cultura
Així és el calendari d'advent català: personatges històrics i nits d'hotel
-
Cultura
Més d’un centenar d’intel·lectuals denuncia la precarització del Centre d’Història Contemporània de Catalunya
-
Cultura
Catalunya recupera un llibre de luxe del segle XVI d'un antiquari suís
-
Cultura
El Gremi d'Editors demana accelerar el Pla nacional del llibre i la lectura: «No ens podem aturar»
-
Cultura
Barcelona guanya la capitalitat europea del Nadal
