El Festival Strenes, que se celebra a Girona del 2 al 24 d'abril, se suma aquest any a la celebració del Dia de la Dona Treballadora amb una oferta exclusiva. Per commemorar aquest 8 de març, el certamen ofereix aquest dimarts un 25% de descompte en tots aquells concerts protagonitzats per dones.
En total, són una quinzena d'espectacles –la meitat dels que hi ha en cartell- que oferiran artistes i grups com Joana Serrat, Núria Graham, Marina Rossell, Sara Pi, The Excitements, Gemma Humet, Dom la Nena o XY.
Segons l'organització, el cartell d'aquesta quarta edició evidencia "el bon moment que passa la música catalana amb veu femenina", tenint en compte que el certamen és el punt de trobada on artistes i grups presenten els seus nous treballs discogràfics, inicien o acaben les seves gires o ofereixen concerts inèdits.
Amb només tres edicions al darrere, el Festival Strenes ja té una participació de més de 20.000 espectadors i genera un impacte econòmic per a la ciutat de Girona de 750.000 euros.
El Festival Strenes ofereix un 25% de descompte en concerts protagonitzats per dones
La promoció en commemoració del Dia Internacional de la Dona abasta una quinzena de concerts d'artistes com Joana Serrat, Núria Graham o Marina Rossell
ARA A PORTADA
-
«Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena Lluís Girona Boffi
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
Leire Díez, sobre l'operació Catalunya: «No hi ha prou causes obertes amb la informació existent» Lluís Girona Boffi
-
-
Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible» Redacció
Publicat el 07 de març de 2016 a les 17:35
Et pot interessar
-
Cultura Aquesta és la millor cançó en català del 2024, segons els premis de l'Acadèmia de la Música
-
Cultura La cantant Jessie J anuncia que té càncer de mama en fase inicial
-
Cultura Els secrets culinaris dels caputxins surten a la llum
-
Cultura «El País» canvia de director: Pepa Bueno, víctima de la guerra interna a Prisa
-
Cultura Concerts i festivals a Barcelona i Catalunya per l'estiu 2025: dates, horaris i artistes
-
Cultura Pere Lluís Font rep el Premi d'Honor advertint contra l'«autoodi» amb la llengua