El Festival Strenes, que se celebra a Girona del 2 al 24 d'abril, se suma aquest any a la celebració del Dia de la Dona Treballadora amb una oferta exclusiva. Per commemorar aquest 8 de març, el certamen ofereix aquest dimarts un 25% de descompte en tots aquells concerts protagonitzats per dones.
En total, són una quinzena d'espectacles –la meitat dels que hi ha en cartell- que oferiran artistes i grups com Joana Serrat, Núria Graham, Marina Rossell, Sara Pi, The Excitements, Gemma Humet, Dom la Nena o XY.
Segons l'organització, el cartell d'aquesta quarta edició evidencia "el bon moment que passa la música catalana amb veu femenina", tenint en compte que el certamen és el punt de trobada on artistes i grups presenten els seus nous treballs discogràfics, inicien o acaben les seves gires o ofereixen concerts inèdits.
Amb només tres edicions al darrere, el Festival Strenes ja té una participació de més de 20.000 espectadors i genera un impacte econòmic per a la ciutat de Girona de 750.000 euros.
El Festival Strenes ofereix un 25% de descompte en concerts protagonitzats per dones
La promoció en commemoració del Dia Internacional de la Dona abasta una quinzena de concerts d'artistes com Joana Serrat, Núria Graham o Marina Rossell
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 07 de març de 2016 a les 17:35
Et pot interessar
-
Cultura
El Mago Pop compra els drets de «Mar i cel» a Dagoll Dagom
-
Cultura
Robe Iniesta, el filòsof darrere la guitarra elèctrica que va canviar el rock amb Extremoduro
-
Cultura
Mor Robe Iniesta, cantant d'Extremoduro, als 63 anys
-
Cultura
«No ens agradem a les fotos perquè el problema el tenim en com ens mirem»
-
Cultura
Barcelona tanca una Fira Internacional del Llibre d'«èxit» a Guadalajara amb més de 950.000 visitants
-
Cultura
Seqüeles franquistes en el català: «Som en camí de ser un dialecte»
