El Festival Strenes, que se celebra a Girona del 2 al 24 d'abril, se suma aquest any a la celebració del Dia de la Dona Treballadora amb una oferta exclusiva. Per commemorar aquest 8 de març, el certamen ofereix aquest dimarts un 25% de descompte en tots aquells concerts protagonitzats per dones.
En total, són una quinzena d'espectacles –la meitat dels que hi ha en cartell- que oferiran artistes i grups com Joana Serrat, Núria Graham, Marina Rossell, Sara Pi, The Excitements, Gemma Humet, Dom la Nena o XY.
Segons l'organització, el cartell d'aquesta quarta edició evidencia "el bon moment que passa la música catalana amb veu femenina", tenint en compte que el certamen és el punt de trobada on artistes i grups presenten els seus nous treballs discogràfics, inicien o acaben les seves gires o ofereixen concerts inèdits.
Amb només tres edicions al darrere, el Festival Strenes ja té una participació de més de 20.000 espectadors i genera un impacte econòmic per a la ciutat de Girona de 750.000 euros.
El Festival Strenes ofereix un 25% de descompte en concerts protagonitzats per dones
La promoció en commemoració del Dia Internacional de la Dona abasta una quinzena de concerts d'artistes com Joana Serrat, Núria Graham o Marina Rossell
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de març de 2016 a les 17:35
Et pot interessar
-
Cultura Mor l'escriptor de novel·la històrica Chufo Lloréns
-
Cultura Eduardo Mendoza guanya el Premi Princesa d'Astúries de les Lletres 2025
-
Cultura Mor als 83 anys l'artista i comissari d'art Antoni Mercader
-
Cultura Tania Tapia se suma a Nació per explicar el Madrid del poder
-
Cultura Mor Joan de Sagarra: cronista, escriptor i crític de teatre
-
Cultura La Maternitat d'Elna