Cap a on va el periodisme i cap a on va la publicitat als mitjans? Aquesta doble pregunta és la que s'intentarà respondre en la celebració de les Quartes Jornades Internacionals que organitza l'Associació de Premsa Gratuïta i Mitjans Digitals (ACPG) i que se celebrarà el proper 8 de novembre al Cosmocaixa de Barcelona.
Josep Ritort, secretari general de l'ACPG, considera que en l'actual situació de crisi s'està constatant que "els actuals models de negoci dels mitjans de comunicació ja no son vàlids o ho deixaran de ser aviat", i per tant cal reflexionar sobre "nous models de negoci". En aquest sentit, les Jornades preparen diverses ponències i xerrades amb l'objectiu comú d'esbrinar quines són les tendències i els nous canals que permetran als emprenedors trobar camins de futur en aquest sector. "La intenció -assenyala Ritort-, es mirar cap a on va el futur del sector, comparar el que es fa en altres països i prendre decisions". Per fer-ho amb coneixement de causa, a les Jornades hi assitiran com a ponents noms importants del sector com Gumersindo Lafuente i Piet Bakker, entre d'altres.
El model de negoci de la premsa, a debat
Les Quartes Jornades Internacionals de l'ACPG plantegen el futur del sector
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2012 a les 19:07
Et pot interessar
-
Cultura
El Mago Pop compra els drets de «Mar i cel» a Dagoll Dagom
-
Cultura
Robe Iniesta, el filòsof darrere la guitarra elèctrica que va canviar el rock amb Extremoduro
-
Cultura
Mor Robe Iniesta, cantant d'Extremoduro, als 63 anys
-
Cultura
«No ens agradem a les fotos perquè el problema el tenim en com ens mirem»
-
Cultura
Barcelona tanca una Fira Internacional del Llibre d'«èxit» a Guadalajara amb més de 950.000 visitants
-
Cultura
Seqüeles franquistes en el català: «Som en camí de ser un dialecte»
