Eliseu Climent ha estat el guanyador individual de la tercera edició del Premi Ramon Aramon a la fidelitat lingüística, atorgat per l'associació Llengua Nacional. L'editor i activista cultural ha dit en la cerimònia d'entraga que "els valencians van lluitar al costat dels catalans durant la Guerra de Successió que ara es commemora i, tres-cents anys més tard, hem de tenir clar que hem d'anar tots a una en defensa de la llengua i de la nació".
Enguany el Premi Ramon Aramon també ha estat concedit a l'abadia de Montserrat per la seva activitat històrica en la preservació i difusió de la llengua catalana. Va recollir el guardó, en nom de l'abat Soler, el monjo Josep Miquel Bausset, que va fer un repàs a l'acció del monestir, sobretot en els temps més difícils de la dictadura i les prohibicions.
Eliseu Climent reclama unitat d'acció entre el nord i el sud
L'editor d'El Temps i l'Abadia de Montserrat han estat guardonats amb el Premi Ramon Aramon a la fidelitat a la llengua
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2014 a les 18:06
Et pot interessar
-
Cultura
El futur Museu Carmen Thyssen Barcelona pren forma amb la seva primera intervenció artística
-
Cultura
La Comissió de la Dignitat presenta un requeriment a la Generalitat per «deixadesa» d’obligacions en els plets de Sixena
-
Cultura
Joan Dausà estrenarà el nou disc «Immortals» la primavera del 2026
-
Cultura
Subhasta milionària: un quadre de Gustav Klimt trenca el rècord històric de preu
-
Cultura
El musical «Ànima» i «L'herència» s'imposen als Premis Butaca
-
Cultura
«L'educació és dura, no és millor perquè sigui més amable»
