
Un espectacle de l'any passat. Foto: Oriol Bosch
Les entrades per anar a veure els espectacles de Fira Tàrrega -Teatre al carrer es poden comprar rebaixats de preu fins el proper 6 de setembre. Aquesta és la data límit per adquirir els tiquets per internet a través del seu web que ofereix un 20% de descompte per a tots els espectacles de pagament i fins al 40% en funció de les entrades que es comprin. La direcció de la fira manté els preus populars, que enguany tornen a oscil·lar entre els 5 i els 12 euros majoritàriament.
Amb motiu del seu 35è aniversari, Fira Tàrrega ofereix un descompte especial del 35% a persones nascudes el 1980, que podran adquirir una entrada per espectacle si acrediten l’any de naixement.
Tots els descomptes
Venda anticipada: 20% de descompte en totes les entrades adquirides fins al 6 de setembre
- Descompte especial 35a edició: 35% de descompte per al públic que fa 35 anys el 2015
- Pack Experiència FT: S’ofereix un 30% de descompte a 3 entrades d’espectacles diferents de l’itinerari 100% Tàrrega – Pack Experiència, o bé 40% de descompte en 4 o mes entrades d’espectacles diferents.
- Descompte Heavy User: S’ofereix un 20% de descompte en la compra de 2 entrades per a espectacles diferents, 30% en la compra de 3 entrades per a muntatges diferents; i 40% en la compra de 4 o més entrades per a diferents espectacles.
- Jubilats, aturats i minusvàlids: 20% de descompte. Acreditació mitjançant documents oficials. Oferta vàlida només a les taquilles de Pl. Carme (Tàrrega).
- Carnet Jove: 20% de descompte (màxim 3 entrades per carnet i dia). Oferta vàlida només a les taquilles de Pl. Carme (Tàrrega).
- Club TR3SC: 20% de descompte en la compra d’entrades.
- Carnet de les Biblioteques Públiques de Catalunya: 10%. Oferta vàlida només a les taquilles de la Pl. Carme, Tàrrega.
Observacions de la direcció
- Els horaris dels espectacles segueixen la cronologia de 24 hores, això és, un espectacle a partir de les 12 de la nit pertany al dia següent.
- Els seients dels espais d'actuació no van numerats
- Es recomana que, en planificar el menú d'espectacles, es deixi un marge mínim d'una hora entre dues representacions consecutives.
- No es permet l'accés als espectacles un cop han començat.
- No s'admet la devolució d'entrades.