La revista Enderrock ha estat guardonada amb el Premi Gabriel Alomar, destinat a "reconèixer i promoure els estudis, les actuacions i les aportacions en qualsevol àmbit que, atenent el conjunt dels Països Catalans, hagi permès expressar amb tota normalitat la catalanitat de les Illes Balears, i hagi contribuït a conèixer, difondre i respectar aquesta realitat", atorgat pel jurat dels Premis 31 de Desembre 2015 i que organitza l'Obra Cultural Balear.
Segons informa la mateixa revista, els membres del jurat han tingut en compte la voluntat d'Enderrock de "donar a conèixer artistes de tot l’àmbit lingüístic i d’arribar a tots els territoris catalanoparlants". El guardó també recull ser els impulors dels premis Enderrock i el concurs Sona 9, dedicat a descobrir nous valors musicals de l'escena emergent.
La revista «Enderrock», premiada per l'Obra Cultural Balear
El jurat dels Premis 31 de Desembre guardona la publicació per haver donat "a conèixer artistes de tot l’àmbit lingüístic i d'arribar a tots els territoris catalanoparlants"
ARA A PORTADA
-
L'aval de l'advocat de la UE obre camí amb l'amnistia però no desarma del tot Marchena Bernat Surroca Albet
-
-
-
El judici al fiscal general, vist per a sentència: «No hi ha proves que acreditin la filtració» Lluís Girona Boffi
-
Junts s'absté «in extremis» i frena la maniobra del PP per allargar la vida de les nuclears Guillem Delso
Publicat el 11 de desembre de 2015 a les 19:17
Et pot interessar
-
Cultura
Ainaud de Lasarte, el savi que no va voler la Creu de Sant Jordi
-
Cultura
«'Supersàpiens' és una primera llavor de com viurem el teatre al futur»
-
Cultura
Com ser «cool» en català
-
Cultura
«Qui pensa ara Catalunya? Des de la fatiga i el ressentiment es pensa malament»
-
Cultura
Jorge Español, l'advocat catalanòfob de Sixena enfadat amb Rosalía
-
Cultura
L'escriptora Núria Cadenes guanya el VII Premi Proa de novel·la amb «Qui salva una vida»
