"Sempre anem endavant per no perdre la cultura, sempre anem endavant per no perdre el català", canta el grup de Perpinyà Rumba Cuomo en aquesta cançó que en poques hores s'ha convertit en un fenomen viral.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JFTEMfVVf-8[/youtube]
La cançó porta per nom Parla català i mostra la vitalitat de la rumba i el desig de celebrar la cultura catalana. El vídeo, que ha estat enregistrat en col·laboració amb els nens de l’escola pública del barri de Sant Jaume, s’ha pogut realitzar amb l’ajuda de la Casa Musical de l’Ajuntament de la capital nord-catalana.
«Parla català», la rumba dels gitanos de Perpinyà que s'ha fet viral
Cultura
El grup Rumba Cuomo mostra la vitalitat de la rumba i el desig de celebrar la cultura catalana
ARA A PORTADA
-
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Set ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
Publicat el
23 de juny de 2018 a
les 18:40
Et pot interessar
-
Cultura
«No veig el català amb pessimisme»
-
Cultura
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Cultura
Aquell Alacant...
-
Cultura
Lorca, 90 anys d'un assassinat sense reparar
-
Cultura
El Festival Jordi Savall tanca una sisena edició «d'èxit» amb 12.000 assistents
-
Cultura
La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu
