Joc d'amfitrions, el nou "reality" de La Xarxa, busca participants. Si creus que pots ser el millor representant del teu municipi ja pots inscriure't als càstings, que arrencaran al febrer i estan oberts a una cinquantena de municipis de Catalunya.
En el nou programa d'entreteniment de les televisions locals 12 concursants competiran per erigir-se com el millor amfitrió de la seva localitat. A cada capítol, un dels participants haurà d'exposar a la resta els aspectes més destacats del poble o ciutat on viu.
Joc d'amfitrions, que s'emetrà al juny, vol donar a conèixer la riquesa cultural de Catalunya, des de les Terres de l'Ebre fins al Pirineu.
S'obre el període d'inscripcions pel càsting de «Joc d'amfitrions», el nou «reality» de La Xarxa
En el programa 12 concursants competiran per erigir-se com el millor representant de la seva localitat
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2016 a les 19:00
Et pot interessar
-
Cultura
El Mago Pop compra els drets de «Mar i cel» a Dagoll Dagom
-
Cultura
Robe Iniesta, el filòsof darrere la guitarra elèctrica que va canviar el rock amb Extremoduro
-
Cultura
Mor Robe Iniesta, cantant d'Extremoduro, als 63 anys
-
Cultura
«No ens agradem a les fotos perquè el problema el tenim en com ens mirem»
-
Cultura
Barcelona tanca una Fira Internacional del Llibre d'«èxit» a Guadalajara amb més de 950.000 visitants
-
Cultura
Seqüeles franquistes en el català: «Som en camí de ser un dialecte»
