Troben l'actriu sud-coreana Yoo Joo-Eun morta a casa seva amb només 27 anys d'edat. El cos de la jove ha estat trobat pel seu germà, juntament amb una nota de comiat escrita suposadament abans de suïcidar-se. Per ara, però, la policia no ha revelat les causes de la mort.
"El 29 d'agost de 2022, Joo-Eun ha deixat aquest món per anar a un lloc còmode. Per a aquells que tinguin temps, si us plau, despediu a Joo-Eun en el seu camí. Segons l'últim desig de Joo-Eun, estic compartint aquest missatge". Així ha comunicat la pèrdua el germà de l'actriu en un missatge a les xarxes socials.
La carta que va deixar escrita comença demanant disculpes per la seva marxa. "El meu cor crida que no vol viure. La vida sense mi pot estar buida, però si us plau, viviu amb alegria", demana Joo-Eun a la seva família més propera.
L'actriu, a més, deixa entreveure que no podia suportar la pressió que sentia a l'hora d'actuar: "Tenia moltes ganes d'actuar. Això no obstant, viure aquesta vida no era fàcil". Amb aquest missatge, Joo-Eun demostra la crueltat de la professió, que no tothom pot aguantar.
[plantillavirals]
Troben morta l'actriu de 27 anys Yoo Joo-Eun
Cultura
La sud-coreana havia escrit una nota de comiat abans de suposadament suïcidar-se
- Yoo Joo-Eun, actriu sud-coreana morta als 27 anys -
ARA A PORTADA
-
Política El trencaclosques de les esquerres pel 29-N: Rufián i Colau pressionen, però el temps s'esgota Lluís Girona Boffi
-
Política El Govern mantindrà les grans apostes de la legislatura passi el que passi el 29-N Bernat Surroca Albet
-
Política El nou baròmetre del CEO ja té data: enquestes electorals... i preguntes del Mundial i l'eclipsi Lluís Girona Boffi
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Política Guia pas a pas: com ho han de fer els catalans que viuen fora per votar el 29-N? Neus Climent
Publicat el
31 d’agost de 2022 a
les 17:39
Et pot interessar
-
Cultura
L'última polseguera contra el desig de l'ocupant
-
Cultura
La tasca desconeguda de Pau Casals en favor dels exiliats, al descobert
-
Cultura
«És una llàstima que el teatre musical estigui tan mal vist»
-
Cultura
Maria del Mar Bonet dedica «Què volen aquesta gent» a Puigdemont a l’Olympia de París
-
Cultura
«Rodoreda va estar a punt de perdre l'habitatge mentre escrivia 'La plaça del Diamant'»
-
Cultura
Oques Grasses s'acomiada després de fer història a l'Estadi Olímpic: «Gràcies per tot l’amor que ens heu regalat»
