Un cop col·locada l'emissió assegurada de 1.890 milions d'euros en bons per a inversors detallistes, la Direcció General de Política Financera i Assegurances de la Generalitat ha anunciat que ha ampliat l'operació fins a 2.500 milions. Segons ha explicat en un comunicat, l'ampliació ja estava prevista en la resolució en la qual s'estableixen les condicions de l'emissió. El període de subscripció dels bons es tancarà el proper 12 de novembre. Si la demanda excedeix l'oferta, es procedirà a un prorrateig entre les entitats participants en el que, segons el Departament d'Economia i Finances, es garantirà l'assignació íntegra de les peticions de volum més reduït.
Els bons, que donen un rendiment del 4,75% i vencen en un any i dos dies, es poden sol·licitar a qualsevol de les oficines de les vint-i-tres entitats que col·laboren amb la Generalitat. Els destinataris de l'emissió són inversors detallistes, que poden sol·licitar un mínim de 1.000 euros i un màxim de dos milions. La data prevista per al desembossament és el proper 19 de novembre.
Amplien l'emissió de bons de la Generalitat fins als 2.500 milions
Es poden sol·licitar fins al 12 de novembre
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’octubre de 2010 a
les 08:52
Et pot interessar
-
Economia
La factura del Brexit, 10 anys després: les exportacions del Regne Unit a Catalunya han caigut fins a la meitat
-
Economia
La patronal alerta de l'estancament de les pimes i l'afebliment de les microempreses
-
Economia
Catalunya signa més de 7.000 hipoteques a l'abril per primer cop des de 2010
-
Economia
«Veurem la caiguda del dòlar com a moneda de referència»
-
Economia
Naturgy incorpora com a conseller l'exprimer ministre italià Enrico Letta
-
Economia L’empresa britànica OQC obrirà un nou un centre de computació quàntica a Barcelona
