El Camí de Sant Jaume comença a ser una realitat al Ripollès. El proper dissabte 16 de març s'inaugurarà amb una caminada el primer tram entre coll d'Ares i Camprodon. El recorregut passa pels veïnats de Moixons, el Riberal, el poble de Molló i després baixa cap a la capital de la vall tot passant per Favars.
La recuperació d'aquest ramal del Camí de Sant Jaume és una iniciativa de l'Associació Gerunda: Amics dels Camins de Sant Jaume de les Comarques Gironines. La Ruta del Ripollès unirà el coll d'Ares (procedent de Perpinyà) fins a Vic, on enllaçarà amb el tronc principal del Camí de Santiago a Catalunya.
Dissabte la caminada començarà a les nou del matí a la partió entre el Ripollès i el Vallespir des d'on es segellarà la credencial del pelegrí. Cap a un quart de dotze se'ls espera a l'església de Santa Cecília on seran rebuts pel consistori i beneïts pel mossèn Josep Riera. Els peregrins continuaran fins a la plaça de la Vila de Camprodon (17:00).
El Camí de Sant Jaume comença a caminar
Societat
Dissabte s'inaugura amb una caminada el primer tram entre coll d'Ares i Camprodon
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
12 de març de 2013 a
les 12:17
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat
L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat
Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat
Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat
Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat
Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional
