

El petit episodi de neu ja és història al Ripollès. S'ha repartit entre divendres a la tarda i la matinada de dissabte deixant gruixos poc importants d'1-3 cm. A més, no s'han produït problemes a la xarxa viària i s'espera un cap de setmana fred, amb sol i sense precipitacions.
Després d'un matí de divendres amb quatre gotes, a partir del migdia les precipitacions van anar guanyant terreny sobretot a l'oest i al sud de la comarca. Progressivament l'aigua es va convertir en aiguaneu i, finalment, en neu. En aquest sentit va començar a agafar en poblacions com Gombrèn, Ripoll, Vallfogona... per després fer-ho també a l'est de la comarca en punts com Sant Joan i Sant Pau.
La nevada, que no ha deixat gruixos importants, es va reproduir a la nit i matinada sobretot al sud de la comarca. De nou, va acabar agafant tot i que no va passar d'enfarinada i al matí el cel ja s'estava asserenant.
De fet, al llarg del cap de setmana el temps tendirà a estabilitzar-se però es viuran els dies més freds des de l'inici de l'hivern. Tot i això, no es descarten noves nevades a l'inici de la setmana vinent –qualsevol precipitació serà en forma sòlida ja que la cota serà pràcticament zero-.


