El Barça gunaya 1 a 0 al Getafe i suma tres punts en un Spotify Camp Nou amb 79.814 espectadors. Els blaugranes es consoliden com a líders de la competició i deixen al Reial Madrid a sis punts a l'espera que els blancs juguin el seu partit, aquest diumenge a les nou del vespre, a San Mamés.
En una primera part on el Getafe ha aconseguit teixir una teranyina defensiva sòlida, a l'equip dirigit per Xavi Hernández li ha faltat l'última passada. Tot i que el Barça ha intentat circular la pilota amb velocitat s'ha trobat en un escenari on cada vegada hi havia menys espais i li ha costat generar ocasions de perill. Quan semblava que el partit s'encallava, al minut 35 Pedri ha rematat al fons de la xarxa una pilota centrada per Raphinha, en una jugada que ha començat amb una recuperació d'Andreas Christensen. Una vegada més, Marc-André ter Stegen ha tornat a ser providencial per arribar a la mitja part amb el marcador favorable.
A la segona part, marcada pels canvis que ha fet Xavi pensant en els quarts de final de la Copa contra la Reial Societat de dimecres vinent, el Getafe ha avançat la línia de pressió i al Barça li ha faltat anticipació i agressivitat. Els blaugranes han jugat amb foc, generant poques ocasions davant de l'equip madrileny, mostrant un ritme baix i patint els contracops del Getafe. Tot i la victòria dels de Xavi, l'equip no ha sabut matar el partit, i el millor de tot han estat els tres punts.
El Barça necessitava la victòria per consolidar-se com a líder sòlid de la competició i obliga així a l'etern rival a sortir a guanyar a San Mamés davant de l'Atlètic Club de Bilbao, un partit que es juga aquest diumenge a les nou del vespre.
Un Barça amb poques idees suma tres punts i es manté líder
Esports
La victòria dels blaugranes per un gol a zero obliga el Reial Madrid a guanyar a San Mamés
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern torna a demanar ajuda a l’exèrcit per l’allau d’incendis a Catalunya Gerard Mira | Pau Espí Solé
-
Societat L'incendi de l'Anoia crema 225 hectàrees i obliga a confinar 33.000 persones Pau Espí Solé | Laura Domingo
-
Societat L'incendi de Sentmenat obliga a «reagrupar» la urbanització del Farell Gerard Mira | Laura Domingo
-
Societat L'incendi a la Catalunya Nord, descontrolat: 10.000 desallotjats, 5.000 hectàrees cremades i 16 ferits Redacció
- Irene Giménez Vinyet
- Periodista a Osona.com
Publicat el
22 de gener de 2023 a
les 20:31
Actualitzat el
22 de gener de 2023 a les
20:45
Et pot interessar
-
Esports
Gianni Infantino, el gran «abraçafaroles»
-
Esports
Trump reconeix que va trucar a Infantino perquè anul·lessin la sanció a Balogun: «Era injusta»
-
Esports
Tadej Pogačar regna a la tercera etapa del Tour més català
-
Esports
Granollers s'aboca al Tour: estelades, eufòria i Vineggard amb mascareta
-
Esports
Etapa 3 del Tour de França: de Granollers al Pirineu en una jornada de muntanya
-
Esports
L'incendi de la Catalunya Nord afecta la tercera etapa del Tour
