Una estudiant de Batxillerat de l'IES Ramon Muntaner de Figueres (l'Alt Empordà) ha resultat ferida amb cremades de segon grau en una mà després d'una petita explosió al laboratori del centre.
Fonts municipals han indiciat que la deflagració ha estat cap a tres quarts de sis de la tarda quan els alumnes feien experiments al laboratori del centre amb la supervisió d'una professora.
Immediatament, l'institut han trucat al telèfon d'emergències 112 i s'ha desplegat un fort dispositiu amb ambulàncies i l'helicòpter. La jove ha estat traslladada a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona.
Ferida una alumna d'un institut de Figueres en una explosió al laboratori
La jove ha estat traslladada a l'hospital amb cremades de segon grau
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de maig de 2016 a les 16:38
Et pot interessar
-
Societat
Alerta alimentària per productes de Nestlé que poden provocar intoxicacions en nadons
-
Societat
Joan Escudé, l'home més vell de Catalunya, fa 110 anys: «Recordo la construcció del Palau Nacional de Montjuïc»
-
Societat
Catalunya només aporta el 2,6% dels militars de l'exèrcit espanyol
-
Societat
Comprova els números premiats de la loteria de Reis 2026
-
Societat
Llista oficial de tots els números premiats a la loteria de Reis 2026: on han caigut?
-
Societat
Xiulada a Moreno Bonilla mentre feia de rei Baltasar a la cavalcada de Sevilla
