L'Olotx2 es consolida i omple restaurants, botigues i allotjaments

Cues per accedir als restaurants, que han doblat torns, i cartell de «Complet» el dissabte a la nit als allotjaments | La Botiga al Carrer també incrementa les vendes

Publicat el 02 de març de 2015 a les 05:05
Actualitzat el 09 de març de 2015 a les 17:32

Els carrers del centre d'Olot plens amb motiu de l'Olotx2 i la Botiga al Carrer. Foto: Martí Albesa


L'Olotx2 tanca la tercera edició amb la satisfacció d'haver consolidat l'esdeveniment. La nit de dissabte, els allotjaments participants de la iniciativa van penjar el cartell de Complet i el divendres superaven el 100% d'ocupació. Pel que fa als restaurants, els organitzadors estan fent encara el recompte. S'oferien un total d'11.000 menús per a dues persones. 

A falta de les dades oficials, tot apunta que hauran servit més àpats que l'any passat. Molts d'ells han hagut de doblar torns i no era estrany veure cues a la porta d'accés, esperant que hi hagués alguna taula lliure. De fet, el ritme de reserves ja feia entreveure una bona ocupació. Alguns, com per exemple Les Cols, van exhaurir tots els menús del cap de setmana només una hora després que es posessin a la venda.

La Botiga al Carrer augmenta les vendes

"La sensació és molt positiva" expressa el regidor de Promoció Econòmica d'Olot, Estanis Vayreda. Assegura que el comerç també ha incrementat les vendes en una de les Botigues al Carrer més concorregudes que es recorden. Aquest any, a més del dissabte com venia essent tradicional, s'ha allargat també al diumenge al matí. En alguns moments del cap de setmana, costava de passar per determinats trams del carrer Major i del de Sant Rafel. 

El bon temps ha contribuït a l'elevat nombre de persones que han omplert aquest cap de setmana el centre d'Olot. Des de l'ajuntament asseguren que la majoria venien d'Osona, el Maresme i el Vallès Oriental. A part dels descomptes en comprar, menjar i dormir, també s'acostaven atrets per actuacions musicals com el concert dels Mishima o l'espectacle Somnis del Club Super3. A més, dissabte a la tarda es va repetir el Fil Musical, amb nou escenaris del centre de la ciutat amb música en directe d'artistes garrotxins. 
 

Galeria de Fotos Olotx2 i Botiga al Carrer 2015 (Martí Albesa)

 

La Botiga al Carrer va coincidir amb l'Olotx2 i es va allargar a diumenge al matí. Foto: Martí Albesa