A dos quarts d'onze, i des del balcó de l'Ajuntament, hi haurà el pregó de festes a càrrec del cap de Turc 2009. Posteriorment, es celebrarà la gran batucada amb l'acompanyament musical del grup de percussió del PIM PAM PUM FOC. Els darrers actes d'aquesta primera nit festiva, seran la cinquena Engatussada, i un ball a la plaça Major.
Durant tota el dissabte, es celebraran activitats com partits de futbol, missa, sardanes o el tradicional Ball Pla i ball de pabordes.
Diumenge, hi haurà un torneig d'escacs, una cercavila i un ball amb Pa d'Àngel.
Els actes de la festa major d'aquest cap de setmana, finalitzaran el dilluns, amb tallers, berenar, sardanes i un espectacle de màgia.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’agost de 2009 a les 23:23
Et pot interessar
-
Cultura Olot reclama a Educació que revisi l’adscripció i la zonificació escolar de la ciutat
-
Cultura El Sismògraf 2025 balla sota la pluja en l'edició més participativa
-
Cultura «El tren d’Olot desaparegut» i «4 estacions i 1 ramat», els llibres garrotxins més venuts per Sant Jordi
-
Cultura GALERIA | Sant Jordi 2025 a Olot
-
Cultura La garrotxina Carla Simón, Creu de Sant Jordi 2025
-
Cultura Un incendi afecta cinc naus del polígon de la Canya a Olot