L'exposició s'inscriu en el context de Ciutats 3.0, un programa Interreg de col·laboració trans fronterera, que uneix els esforços de Tornefeuille (Midi-Pyrénnée,), Olot i Osca.
La Mostrà es a inaugurar divendres a les 8 del vespre a l'Espai Zer01 de l'Hospici. El treball mostra el resultat de la construcció d'imatges a través d'una lent en una gran càmera fosca de construcció pròpia. La idea dels autors és revelar els misteris que envolten la creació de la imatge
Inauguren l'exposició 'la semença de la imatge'
L'Institut de Cultura de la ciutat d'Olot va presentar dimecres l'exposició dels fotògrafs aragonesos, Mapi Ribera i Ramon Casanova, la semença de la imatge. Des de divendres, es pot visitar a l'Hospici.
ARA A PORTADA
-
«No canviaria el pot de l''Atrapa'm si pots' pels 158 programes i tota l'experiència» Marc Orts i Cussó
-
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
-
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
08 de maig de 2009 a
les 00:00
Et pot interessar
-
Cultura
Els Museus d'Olot celebren les Festes del Tura amb exposicions i una proposta familiar i participativa
-
Cultura
«Pim Pam Pum Foc!» celebra quaranta anys en el marc de les Festes del Tura
-
Cultura
El festival Ésdansa de Les Preses arrenca una nova edició que pretén potenciar el carrer i la natura
-
Cultura
Besalú i Roses viuran l'edició més aquàtica de Nits de Circ: del 13 al 24 d'agost
-
Cultura
La Norantada retorna als seus orígens amb una sessió memorable al passeig de la Muralla
-
Cultura
Aquests seran els concerts de les Festes del Tura d'Olot 2025
