[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PLJWQcW0Hj4[/youtube]
La mezzosoprano garrotxina Anaïs Masllorens és l'estrella del concert de Nadal de Castellfollit de la Roca del proper 27 de desembre, a les set del vespre, a l'església vella. Masllorens, que ha cantat al costat de Montserrat Caballé o Jaume Aragall entre altres, estarà acompanyada en aquesta ocasió del pianista Daniel Ariño.
Precisament a l'Església Vella es pot veure fins el 7 de gener l'exposició Pessebres del món, un recull de diorames d'arreu del planeta fet per l'olotí Joan Martí. En total es mostren unes 900 figures de pessebre. L'exposició ja es va poder veure l'any passat a la Mostra de Pessebres d'Olot.
La mezzosoprano garrotxina Anaïs Masllorens, estrella del concert de Nadal de Castellfollit
Cultura
El 27 de desembre actuarà a l'església vella amb el pianista Daniel Ariño
ARA A PORTADA
-
Successos Mor a l'hospital una jove de 18 anys després de rebre l'impacte d'una roca en un gorg de Sadernes Redacció
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
Successos Un conductor sense permís atropella un ciclista a Olot, intenta fugir i es nega a fer la prova d'alcoholèmia Redacció
Publicat el
15 de desembre de 2015 a
les 08:34
Et pot interessar
-
Cultura
El Sismògraf 2026 d'Olot programa una vintena de propostes que conviden al benestar i a caminar
-
Cultura
La trajectòria dels arquitectes RCR, en una exposició al Museu de la Garrotxa
-
Cultura
Els Museus d'Olot celebren les Festes del Tura amb exposicions i una proposta familiar i participativa
-
Cultura
«Pim Pam Pum Foc!» celebra quaranta anys en el marc de les Festes del Tura
-
Cultura
El festival Ésdansa de Les Preses arrenca una nova edició que pretén potenciar el carrer i la natura
-
Cultura
Besalú i Roses viuran l'edició més aquàtica de Nits de Circ: del 13 al 24 d'agost
