Les històries d'un edifici de 19 llars és l'eix principal de l'espectacle que aquest dijous Anna Roca presentarà a la Biblioteca Marià Vayreda d'Olot. La proposta, pensada per a espais reduïts i de petit format, es titula Històries íntimes de dones i és l'adaptació de l'espectacle que va produir Roca juntament amb Meritxell Yanes el 2020, Històries de les meves veïnes. Ara totes dues han fet una versió més recollida d'aquell espectacle.
La dramatúrgia d'Històries íntimes de dones està inspirada en textos que Joan Barril va escriure a la premsa. Les històries que s'expliquen a l'obra neixen de contes que Roca feia temps que tenia al cap. L'artista olotina ara revisa aquestes narracions i hi aporta la seva visió des d'una perspectiva i veu de dona.
L'espectacle està acompanyat de la música en directe de Andrea Zayas. L'obra es podrà veure gratuïtament aquest dijous a les 19 h a la Biblioteca Marià Vayreda d'Olot.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dOWQ2YVHpnU[/youtube]
L'Anna Roca més femenina presenta «Històries íntimes de dones»
L'actriu garrotxina porta aquest dijous a la Biblioteca d'Olot un espectacle inspirat en textos de Joan Barril
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2022 a les 17:27
Et pot interessar
-
Cultura Cedeixen el fons del fotògraf Enric Roca a l'Arxiu Comarcal de la Garrotxa
-
Cultura Arriba el novè Festival Música als Masos a la Garrotxa
-
Cultura Sant Joan 2025 a la Garrotxa: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura Tornen la música i el ball amb el festival Ésdansa de les Preses
-
Cultura «Volem reivindicar el rock català amb una gira solidària»
-
Cultura Teràpia de Shock torna als escenaris