Les dones d'aigua de Sant Joan les Fonts

Lluït espectacle, tot i la pluja

Publicat el 26 de juny de 2013 a les 10:18
Sant Joan les Fonts va celebrar diumenge passat, 23 de juny, el 10è aniversari de l’espectacle “La nit de les dones d’aigua”.Tot i la forta pluja que va caure durant la tarda es van poder dur a terme tots els actes programats.

Les activitats van començar al Castell de Juvinyà ,on es va dur a terme una  presentació del llibre de l’autora Núria Esponellà. La sala noble del castell, que estava a vessar de públic, va poder gaudir d’una emotiva i diferent presentació on l’autora desvetllava algunes anècdotes de la preparació que fa alhora de començar la redacció d’una novel·la.

El cant de Montserrat Cristau va ser exquisit i molt encertat, ja que les diferents cançons que es van escollir per a l’acte parlaven de diferents dones amb caràcters i personalitats molt marcades i diferenciades. Per últim, la dansa de Marta Munyoz  (foto, a la dreta) va posar la nota sensual a la vetllada, avançant el que durant la nit es podria veure al pont medieval amb l’espectacle de “La nit de les dones d’aigua”. Tot i la intensa pluja l’espectacle es va poder realitzar i el nombrós públic assistent va gaudir, per primera vegada, de la visió de 10 dones d’aigua juntes celebrant, un cop més, la nit més màgica de l’any, l’únic moment en el que es poden veure al costat del riu.

La valoració de tots els actes va ser molt positiva i l’espectacle va agradar molt al públic present, la majoria del qual eren visitants de fora de la comarca.