Les garrotxines de Can Putades han fet un pas més. Després de formar-se una identitat pròpia com a influenciadores a les xarxes socials TikTok i Instagram, ara l'Ona, la Núria i la Joana han decidit llançar-se al món de l'audiovisual. Ho han fet de la mà de 3Cat i el nou canal per a joves anomenat EVA.
Nascudes a Argelaguer, Olot i Besalú, han estrenat aquest dijous un pòdcast de vídeo que han anomenat "No cardis", amb motiu del seu origen garrotxí. Conegudes pel seu humor i les reivindicacions a favor del català, les noies de Can Putades parlen de diferents temes quotidians en la seva nova proposta.
Cada setmana sortirà publicat a YouTube un capítol nou de màxim mitja hora de durada. El primer d'aquest dijous està dedicat al fet de compartir pis. Les tres garrotxines fa anys que comparteixen un habitatge a Barcelona i en el pòdcast expliquen anècdotes i donen consells sobre el tema. També tracten els pros i contres de viure amb amigues o debaten sobre com dir a un company de pis que netegi.
Can Putades va néixer enmig de la pandèmia quan cinc amigues (ara només són tres) que compartien pis van decidir començar a penjar vídeos a TikTok sobre coses que els hi passaven o reflexions que tenien. Les històries i bromes van enganxar els usuaris de les xarxes socials i ara ja acumulen més de 65.000 seguidors a Instagram i 64.000 més a TikTok. Tot i viure a Barcelona, no han perdut la seva essència, vocabulari i caràcter garrotxí, un fet que fa que permet donar a conèixer la Garrotxa en tot allò que fan, també en el seu nou pòdcast estrenat aquest dijous.
Les garrotxines de Can Putades estrenen un pòdcast
Ho han fet al canal juvenil EVA de «3Cat»
Ara a portada
Publicat el 15 de febrer de 2024 a les 16:45
Et pot interessar
-
Cultura La Companyia Elèctrica Dharma, Fetus i Mànran, actuaran al Cornamusam d’Olot 2025
-
Cultura Olot inaugura dues exposicions sobre la història tèxtil de la ciutat
-
Cultura La garrotxina Carla Simón competirà per la Palma d'Or a Canes amb «Romería»
-
Cultura En Tim de la Faràndula Ràcing Team d’Olot ja té el seu conte