Un incendi afecta cinc naus del polígon de la Canya a Olot

El foc s'ha declarat a una empresa tèxtil que ja va cremar fa setmanes

  • Imatge de l'empresa en flames -
Publicat el 22 d’abril de 2025 a les 10:03
Actualitzat el 22 d’abril de 2025 a les 14:22

Nou incendi al polígon industrial de la Canya d’Olot. Els Bombers han rebut l’avís del foc a les 9:40 h d’aquest dimarts 22 d’abril. Les flames s’han declarat a una empresa de reciclatge tèxtil del carrer Vallespí, la mateixa que va patir un incendi fa aproximadament un mes, el 6 de març.

Segons Bombers, no hi ha ferits i es desconeixen les causes de l’incendi. El foc s'ha escampat a altres naus veïnes: dues han quedat totalment calcinades i tres més parcialment. S'han evacuat diversos treballadors de la zona.

 

S’han activat fins a disset de dotacions de Bombers, les quals han estat treballant hores per controlar el foc. Al voltant de les 14 h s'ha donat per contorlat l'incendi que ha provocat una gran columna de fum negre visible des de diferents punts de la Garrotxa. 

Imatge de la columna de fum que ha generat el foc - Antiradars Garrotxa