La productora “Massa d’Or” ha apostat per rodar la pel·lícula “Pa negre” en un espai dels afores de la ciutat durant tres dies d'agost. Es tracta d’un film del director Agustí Villaronga ambientat en la postguerra civil.
“Los ojos de Júlia” és el segon rodatge que es durà a terme a Olot durant el mes d’octubre a càrrec de la productora “Rodar Rodar”, més coneguda per la pel·lícula “El orfanato”. El thriller dirigit per Guillem Morales es rodarà durant tota una setmana.
Aquests dos esdeveniments han propiciat que els establiments turístics d Olot i de la resta de la Garrotxa es beneficiïn directament, ja que els rodatges comporten l’allotjament, àpats i altres serveis en empreses del territori dels membres de les productores, en ambdós casos 65 persones.
ARA A PORTADA
-
Societat L'Agència de Residus de Catalunya inverteix 240.000 euros a la Garrotxa per retirar amiant de tres municipis Redacció
-
Successos Mor a l'hospital una jove de 18 anys després de rebre l'impacte d'una roca en un gorg de Sadernes Redacció
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
Successos Un conductor sense permís atropella un ciclista a Olot, intenta fugir i es nega a fer la prova d'alcoholèmia Redacció
Publicat el
22 de juliol de 2009 a
les 22:36
Et pot interessar
-
Cultura
El Sismògraf 2026 d'Olot programa una vintena de propostes que conviden al benestar i a caminar
-
Cultura
La trajectòria dels arquitectes RCR, en una exposició al Museu de la Garrotxa
-
Cultura
Els Museus d'Olot celebren les Festes del Tura amb exposicions i una proposta familiar i participativa
-
Cultura
«Pim Pam Pum Foc!» celebra quaranta anys en el marc de les Festes del Tura
-
Cultura
El festival Ésdansa de Les Preses arrenca una nova edició que pretén potenciar el carrer i la natura
-
Cultura
Besalú i Roses viuran l'edició més aquàtica de Nits de Circ: del 13 al 24 d'agost
