Entre els caps de cartell del festival hi ha Stay Homas, els quals faran a les Planes el segon concert d'aquest 2024 a la Garrotxa, ja que el maig també actuaran a Olot el Memorial Jordi Compte. També hi haurà Figa Flawas, Di-Versiones, Ginestà o Triquell. La programació musical es completarà amb Sara Roy, Ven'nus, Yung Rajola, Les que faltaband, Habla de mi en presente i Hotel cochambre.
Com que el festival passa de les 12 hores de la primera edició a les 48 d'aquesta segona, es comptarà amb una zona d'acampada i un espai per campers per qui vulgui passar-hi la nit.
Harmonia Kids
El Festival Harmonia va néixer el 2022 amb l'objectiu de ser un espai per a donar accés al lleure i a la música als infants. Per aquesta raó, aquest 2024 també es potenciarà la programació per als més petits de la casa. El dissabte 29 de juny tindrà lloc l'Harmonia Kids que comptarà amb Mireia Miracle, Fer Catastrofer, Ton Muntané, Els Atrapasomnis, la Xaranga Damm-er i diferents activitats i tallers relacionades amb el circ i la música.Les entrades i abonaments per al festival ja estan disponibles a la pàgina web del certamen. L'abonament per als dos dies costa 35 euros i l'entrada per només una jornada 20 euros. El festival ofereix preus reduïts a infants i joves amb abonaments que van des dels 10 euros per a majors de 6 anys i 15 per a adolescents de 13 a 17. Per als joves de 18 a 30 anys l'abonament costarà 15 euros amb prèvia inscripció al programa Cultura Jove de la Generalitat.