El jove olotí de disset anys Joan Plana Sala, cofundador de Wherever You Want i guanyador de l’Audi Creativity Challenge Spain 2017, forma part de Dip Team. Es tracta de l'equip impulsor del projecte Wherever You Want ("on sigui que es vulgui"), que consisteix en una aplicació informàtica que, inserida en unes ulleres de realitat mixta, fa possible traslladar els cossos en tres dimensions a qualsevol lloc del món, segons explica el Diari de Girona. Són hologrames: imatges exactes en color, volum i forma de la realitat.
Dip Team està format per Joan Plana, Nil Figueres de Sant Cugat, Lídia Just de Falset i Estel Paloma, una professora de Mataró que condueix l'equip.
L'objectiu del projecte es el de retransmetre concerts en realitat virtual, a través de les ulleres que portin els espectadors.
L'olotí Joan Plana participa en la creació d'unes ulleres 3D per a concerts
Economia
El jove forma part de l'equip Dip Team
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de febrer de 2018 a
les 13:51
Et pot interessar
-
Economia El municipi de les comarques gironines on s'ha disparat gairebé un 90% comprar un pis
-
Economia Olot multa 26 negocis per incomplir la normativa sobre el català
-
Economia
De la Garrotxa al món: l'estudi RCR Arquitectes rep el Premi Manel Xifra i Boada
-
Economia
Quins comerços no accepta el nou Pla d’Usos del Nucli Antic d’Olot?
-
Economia
«Oh! Garrotxa», la nova marca turística i territorial de la Garrotxa
-
Economia
Olot sotmetrà a votació el projecte del primer APEU de la ciutat
