Les companyies telefòniques i les empreses de subministrament energètic lideren el rànquing de reclamacions presentades a l'Oficina de Consum de la Garrotxa durant el 2014. Històricament, tant a la Garrotxa com arreu de Catalunya, les empreses de telefonia són les que acumulen més queixes per part dels usuaris. Aquest any, però, a casa nostra també destaquen les companyies de gas i llum.
Orange, Movistar, Gas Natural, Vodafone i Fecsa Endesa són, per aquest ordre, les cinc empreses contra les quals més garrotxins han presentat una reclamació. En total, l'Oficina ha atès 2.962 visites, si fa o no fa les mateixes que el 2013. D'aquestes, 655 persones han presentat una reclamació, 41 han formalitzat una denúncia i 20 han expressat la seva queixa.
La responsable de l'Oficina de Consum de la Garrotxa, Anna Beltran, destaca que com més propera és l'empresa, més ràpid i fàcil és resoldre la reclamació. De fet, en un 63% dels casos s'ha arribat a un acord satisfactori pel consumidor, asseguren.
Telefòniques i energètiques són les empreses amb més queixes a la Garrotxa
Rànquing de les cinc companyies amb més reclamacions el 2014
Ara a portada
Publicat el 25 de març de 2015 a les 09:45