Un empresari vol comprar la meitat dels 6.500 metres quadrats que queden lliures de la segona fase del polígon industrial de Santa Pau. Segons avança Ràdio Olot, es tracta d'uns terrenys de titularitat municipal que el consistori està mirant com fer possible la venda. L'alcalde, Pep Companys, ha explicat a l'emissora que caldrà fer una subhasta pública, tot i que abans cal parlar amb Endesa ja que allà hi passa una torre d'Alta Tensió.
Aquesta és la segona fase d'un polígon que va començar amb 12 parcel·les que ja s'han venut. Santa Pau ha reduït el preu de la llicència d'obres per construir naus industrials i també ha baixat l'IBI dels tres primers anys d'aquestes naus per tal de fomentar que es creïn empreses i llocs de treball.
Un empresari vol comprar la meitat del nou polígon industrial de Santa Pau
Societat
L'Ajuntament està ultimant els tràmits per fer possible la compra | El municipi ha rebaixat la pressió fiscal perquè s'hi instal·lin empreses i es creïn llocs de treball
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Enxampen el conductor d'un patinet que anava begut i drogat i circulava per l'N-260 a Sant Joan les Fonts ACN
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
31 d’agost de 2016 a
les 18:38
Actualitzat el
31 d’agost de 2016 a les
20:13
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot
-
Societat
La Garrotxa vol connectar tota la comarca amb transport públic
-
Societat
La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
