L'Olot vol deixar assegurada la permanència a Segona B com més aviat millor, però sembla que tocarà patir fins a l'últim moment. Aquest diumenge, al Rico Pérez d'Alacant, els gols garrotxins no hi van aparèixer, mentre que la porteria de Wilfred sí que en va encaixar dos.
Tan bon punt començar, al minut 8 de la primera part, Rafita estrenava el marcador amb l'1 a 0 a favor de l'Hércules, tercer equip a la classificació. L'Olot intentava l'empat, però no aconseguia rematar-lo. Amb aquest resultat s'arribava al descans. A la represa arribava el segon gol dels locals. Només feia dotze minuts que havien saltat de nou al terreny de joc, al '57, que Portillo marcava de cap el 2 a 0. L'Olot feia canvis, intentava una remuntada que no es va produir.
Amb 43 punts, l'Olot ara és tretzè, a quatre punts del playoff de descens i a set del descens directe. El cap de setmana vinent, tocarà guanyar el Mestalla a l'Estadi Municipal. Queden només cinc jornades per acabar la lliga.
L'Olot perd contra l'Hércules per 2 a 0
Els garrotxins deixen escapar els tres punts i encara no tenen assegurada la permanència a Segona B
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2015 a les 08:56
Actualitzat el 13 d’abril de 2015 a les 08:59
Et pot interessar
-
Societat Olot, protagonista del cupó de l'ONCE
-
Societat La Ruta de les Tapes d’Olot 2025 comptarà amb vint establiments
-
Societat Els Mossos prometen «tolerància zero i resposta contundent» contra les ocupacions a la Garrotxa
-
Societat Hospitals, depuradores o xarxa d’aigua: quin marge té la Garrotxa si es queda sense llum?
-
Societat Crítiques a la taula d’emergències de la Garrotxa durant el tall de llum: «No va respondre ningú»
-
Societat Sis mercats i desenes d’activitats: així serà la Fira de l’1 de Maig 2025 d’Olot