Molts han parlat durant aquests dies que els controladors aeris han trencat el somni de molts ciutadans, que s'havien gastat els seus estalvis per viatjar aquests dies. Entre ells, un servidor. Sincerament, sóc dels que no em fa res, tot i que és la segona vegada en un any que no puc volar. No estic d'acord en el fons de la vaga, però si en la forma. És l'única manera de fer reaccionar un Govern sectari, inepte i que porta porten anys, aquests sí, trencant els somnis de moltes famílies que no poden ni viatjar: directament s'han quedat sense sostre.
Aquesta enèsima vaga de l'època Zapatero crec que ha de fer reflexionar, si tenen cinc dits de front, als responsables del Govern espanyol i pensar en que potser va sent hora que algú comenci a dimitir, i em refereixo al cap de l'executiu.
ARA A PORTADA
-
«No canviaria el pot de l''Atrapa'm si pots' pels 158 programes i tota l'experiència» Marc Orts i Cussó
-
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
-
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
04 de desembre de 2010 a
les 10:28
Et pot interessar
-
Societat
Evacuen 16 persones d'una casa de colònies a la Vall d'en Bas aïllades per la crescuda del riu
-
Societat
Cau un premi de loteria en un establiment d'Olot
-
Societat
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària
-
Societat
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat
-
Societat
Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat
Comença el nou curs escolar a Olot
