El cartipàs queda format de la següent manera:
- Eduard Llorà, mobilitat, governació, recursos humans, entitats, consum i suport a urbanisme. (alcalde@lesplanes.cat)
- Ma Àngels Serra, primera tinent d'alcalde, benestar social, sanitat, igualtat i ocupació. (ajuntament@lesplanes.cat)
- Marc Puig, segon tinent d'alcalde, comunicació, promoció econòmica, transparència, turisme, seguretat ciutadana i protecció civil. (mpuig@lesplanes.cat)
- Joan Soler, tercer tinent d'alcalde, cultura i grans esdeveniments, festes i patrimoni. (jsoler@lesplanes.cat)
- Josep Arnau, urbanisme, obres públiques, camins, agricultura i pesca. (ajuntament@lesplanes.cat)
- Joaquima Bosch, joventut, habitatge i suport a cultura.(jbosch@lesplanes.cat)
- Marc Portillo, educació, participació ciutadana i suport a esports.(mportillo@lesplanes.cat)
- Aleix Homs, hisenda, suport a festes i joventut. (ahoms@lesplanes.cat)
- Albert Guàrdia, esports i medi ambient. (aguardia@lesplanes.cat)

El batlle i els regidors del nou cartipàs municipal de les Planes d'Hostoles. Foto: @aj_planes
El ple també va acordar que les sessions ordinàries se celebrin el segon dimarts cada dos mesos a les 21 h del vespre. Pel que fa a les juntes de govern local se celebraran el segon i quart dimarts de mes a la mateixa hora.
[municipals2019]MUN17133[/municipals2019]