El 2015 a la Garrotxa es va fer un 24% més de trucades al 112 que l'any 2014. En total, l'any passat el telèfon d'emergències va rebre 6.166 trucades emeses des de la comarca. La majoria, un 38%, van ser per demanar una ambulància. La resta van ser per motius de seguretat (un 26,3%), per motius de trànsit (un 16,9%) i per incendis (4,2%).
Més de la meitat de les trucades es van fer des d'Olot. En total el 112 va rebre 3.523 avisos des de la capital de la Garrotxa, seguit dels 420 de la Vall d'en Bas i 320 de Besalú.
Al conjunt de Catalunya, el 112 va rebre l'any passat 2.602.934 avisos. D'aquestes, un 34,7% van ser motius de seguretat i un 30,1% per demanar una ambulància. La revetlla de Sant Joan i el 26 de juliol, coincidint amb l'incendi d'Òdena van ser els dies que el telèfon d'emergències va rebre més alertes.
El 112 rep 6.166 trucades des de la Garrotxa en tot el 2015
Societat
GRÀFIC La majoria dels avisos fets des de la comarca són per demanar una ambulància | Creix un 24% les trucades al telèfon d'emergència
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Enxampen el conductor d'un patinet que anava begut i drogat i circulava per l'N-260 a Sant Joan les Fonts ACN
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
11 de febrer de 2016 a
les 16:36
Actualitzat el
17 de febrer de 2016 a les
17:36
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a sis anys i mig de presó l'home que va abusar sexualment de tres menors amb discapacitat a Olot
-
Societat
La Garrotxa vol connectar tota la comarca amb transport públic
-
Societat
La Vall d'en Bas també porta als jutjats la variant d'Olot i les Preses
-
Societat
Olot farà una reforma integral del cementiri després de detectar filtracions
-
Societat
Unió de Pagesos porta la variant d'Olot als jutjats
-
Societat
La Garrotxa «al límit»: el Consell Comarcal demana «frenar» el creixement de població
